gränslöst

Ajajaj, nu är jag framme vid självömkanstadiet inför tentan och det är 2 veckor kvar.

Under detta stadiet så är dagens upplevelser rätt klassiska...

Bergkvarabussen som säkerligen kör pensionärsresor är sjukt lockande, jag hinner
läsa orden tryckta på bussen "Gränslöst, billigt, bekvämt" flera gånger innan den
försvinner ifrån mig på min dagliga promenad. Tänk att vara pensionär...

Jag hugger direkt på Pilens önskan att äta morotssoppa och erbjuder mig att bjuda
på kvällen, fast jag borde plugga.

Jag bloggar, fast jag lyckats ta mig ner till sällskapsrummet med lagboken under
armen.

Det är synd om mig för att jag pluggat för lite och för att tiden nu känns knapp.
I-lands-stackare.

Jag som vill simma, hänga med Anna Hu och Pilen på yoga, ha syjunta med
Erryperry, Sofie och Karolina, plocka nypon och torka till nyponskalste,
läsa bok, luncha med min syster, spela piano...
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: