shit x 3

Jag tycker inte att ordet shit är bra egentligen, men jag använder det
ganska mycket. Det är också ett ord som jag använder rätt flitigt när
jag pratar högt för mig själv har jag insett.

Här kommer tre stycken från senaste tiden, om jag var bland folk eller
ensam kanske man kan gissa om man känner mig.

Shit 1.
In i huset, ljust ute. 5 timmar senare ut ur huset. Mörkt ute. Lyfter blicken,
inga moln, stjärnklart och detta ska jag cykla 1 mil i, shit.

Shit 2.
- Tänk om du får det du så länge längtat efter. Det du är med om,
vilken grej, shit!!

Shit 3.
Den här är inte okej egentligen, men eftersom det "bara" är ord på internet
så vågar jag skriva det. Tidig morgon, på ena benet känns benhinnan spänd
av innebandy och tvära vändningar på hårt underlag. Av någon anledning
spänner jag vadmuskeln och utbrister då, shit. Den hade så tydliga konturer,
var kom det ifrån tänkte jag. Jag var tungen att pröva flera gånger igen. Nu
några dagar i efterhand har jag kunnat småle åt tanken att jag var så nöjd.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: