så nöjd med mitt svar

Hade fått meddelande på fecebook från killen jag var helt galet nerkärad
i under högstadiet. Han påminde om att jag behöver svara på om jag
kommer på hans Domedagsdisco i december i Jönköping.

Jag tog en snabb titt på gästerna som kommer, det var ändå lite urval,
av över 700 facebookvänner så var det runt 100 som blivit bjudna.
Tyvärr känner jag inte någon förutom honom (och det inte så väl nu längre),
så jag vågar mig inte dit. Sen känner jag nog att de lediga dagar jag får
i jul ska spenderas med nära och kära.

Men det jag är nöjd med är mitt ärliga svar. Jag skrev att inbjudan
gjorde mig glad på ett sätt som han förhoppningvis förstår att jag inte bara
skrev för att vara trelvig. Sen skrev jag också varför jag inte kommer.

ärlighet är så gutt.

 
 

Kommentarer
kristina

älskar din ärlighet

2012-10-13, 14:38:01

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: