Rätt på

Gutt när man har en låt långt långt bak i huvudet, svår att nå,
det räckte med artisten, sök, klick på en av låtarna och så var det rätt.
Helen Sjöholm - Kvinnan för dig, det var den jag tänkte på.

Nu är det måndag igen.
En helg med kul varje dag. Fredagen har jag redan berättat om. Halva
lördagen också. Kalaset var fint. Vi åt pizza, såg på Prins charles känsla,
det finns så mycket att lära, sen spelade vi lite spel.
Vaknade för tidigt på söndagen. Sprang lugnt 6 km. Pluggade lite inför
måndagens seminarium. Sen, för ovanlighetens skull gick jag lugnt och
i tid iväg till stationen. Jag hann posta två brev innan och ändå vänta ett
par minuter innan Alexanders tåg kom.
På kvällen fick han träffa Pilen och PB på vårt vegetariska matlag.
Sedan gick vi till Anton och Anna, hängde där ett tag innan det var dags
för mig att dra mig hemåt.

Min nya vana/ovana är att fokusera väldigt mycket på helgerna. Då hade
det kanske varit på sin plats att presentera redan nu, planerna för nästa,
men nej jag håller lite på det. Istället kan jag säga något gutt, det var en
gammal känsla av att hänga med och att det var intressant. På seminariumet
var jag verkligen aktiv, av rent intresse. Go känsla.


 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: