om måndagen

Då var tanken att en ny mer diciplinerad studievecka skulle ha
börjat. Som skulle innebära mer ledig tid på ett sätt därför att
pluggtänket skulle typ "stängas av" efter 17. Det började galant!!
Helt enligt planen:

Prick 8.00 ställde jag cykeln i cykelstället och dörrarna låstes upp
på juridicum. Jag pluggade i tysta salen ett par timmar, träffade
seminariumgruppen, åt lunch, hade seminarium, cyklade hem,
pluggade till några minuter i 17, sen var det klart.

Även idag var jag på juridicum på förmiddagen, den här morgonen
fick jag vänta ett par minuter på att dörrarna skulle låsas upp.
Jag skarvade lite på eftermiddagsplugget. Det var värt för att äntligen
få ta den där löparturen med Pilen, 11,8 km. Sen var det matlag med
Pilen, PB och Mattias. Taco-madness som Pilen sa. Bra grej!!!!


 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: