okej imorgon

Ni vet den här "nästa vecka så..."
Jag kör den nu. Jag hade faktiskt tänkt plugga litegrann den här helgen,
iallfall 3 h, men jag har inte kunnat förmå mig själv till det. Jag har haft tid
men har verkligen inte gått.

Idag har jag spelat bandymatch. Både för laget och individuellt gick det bra.
7-1 blev det. Alla lag över oss i tabellen har spelat två matcher.. hehe...

Aja, här är planerna för slutet på denna kvällen nu när jag kapitulerar för mina
starka känslor mot att plugga: frisk luft genom en stadsparkpromenad, på
med pjamasen, äta kvällsmat och kolla på första avsnittet av solsidan med
korridoren, borsta tänderna, lägga mig och läsa Mobergs invandrarna
(utvandrarna läste jag ut för någon vecka sen), bli trött, somna tidigt så att
jag imorgon kan köra igång med fullt fokus...för från och med imorgon ska
jag bli bättre haha....

Godnatt säger jag redan nu, för datorn ska stängas av, den ingår inte i kvällsplanerna.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: