något som hände


Veronika Maggio - Snälla bli min
Veronika Maggio - Sju sorger
 
På spotify spelas dom. Jag gillar att jag har nära till känslor,
I de flesta lägen. Det gör inget att jag blivit mer blödig de senaste åren.

Tårögd. På grund av lyckokänslor och tacksamhetskänslor.
"Så tack mamma. Den gjorde skillnad i livet."

17.08

och solen lyser genom det baotastora fönstret.
Mailet ivägskickat sen några minuter.

Så ringer telefonen, Jag torkar bort de få lyckodropparna som runnit ner för
kinderna. Innan kalaset ikväll blir det hemmagjord pizza. Bra idé säger jag.
Och nu kanske jag skulle ta och göra lite nytta.
 
Österrike, repled på glaciär.

Det kanske kommer komma lite nya bilder från resan snart,
för jag ska få bilder från Sara.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: