lyftet

1. Det började med en väldigt mysig tacokväll hos födelsedagsbarnet Erika med Sofia
och Karolina. Jag gillade verkligen upplägget: budapestbakelsen på gång i ugnen men
resten gjordes tillsammans. Prat om intressanta och roliga saker, då trivs jag verkligen.
Efter tacos-fix och ät gjordes bakelsen färdig med grädde och någon av de gula
konserverade frukterna som ska vara i, imponerande resultat, duktigt födelsedagsbarn!
Vi hann också se Grotescoavsnittet "the trial".

2. Jag fick reda på att någon jag så gärna vill vara vän med inte längre är tillsammans med
sin tjej, vilket förut kändes lite ivägen, det kändes lite känsligt att umgås på egen hand.
Jag ska verkligen ta mod och tid till mig och ta tag i det. Det får bli efter tentan.
Det är något med göteborgare tror jag.

3. Jag kom hem klockan 1 och skulle bara kolla datorn en snabbis innan jag skulle lägga
mig för att läsa. Då skrev en vän till mig. Det var så märkligt för jag har tänkt på honom de
senaste dagarna och saknat honom. Så overkligt att vi för ett par år sen pratade flera
timmar i telefon flera gånger i veckan. Som att ingen tid hade gått satt framför datorn och
skrattade flera gånger åt saker vi skrev. Han är en förebild. Anledningen att jag inte hört av
mig nu de senaste dagarna när jag väl tänkt på honom har nog varit att han är så cool att
jag inte vågat haha... men det ska  bli andra bullar nu.
Det är nog inget särskilt med just Kalmarbor, men han.

Klockan hann bli 3, jag läste länge för jag var alldeles för upprymd för att somna.
Det var min fredagskväll.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: