känna livet

Och så var det redan helg igen. Hur fort går tiden egentligen?

Pilen hann inte dra långlöpartur idag för hon skulle flyga till Norrland.
Istället:
Jag kom nyss hem från en 2,5 h lång cykeltur. Multitasking: cykelträning
4 mil, föreläsning i lurarna, hämtade en bok på Malmö stadsbibliotek. Det
regnade konstant, men alltså hela grejen får mig att känna att jag lever.
Det behövs lite regn i ansiktet.

Nu ska jag bara ta en varm dusch, på med myspjamasbyxorna sen ska jag
och PB göra lax och vitvinssås efter hans familjerecept, gillar sådana initiativ!

Hoppas du också får en riktig fredagsmyskväll!



Kommentarer
kristina

du är verkligen hjältematerial, inte många jag känner som hade genomfört den cykelturen, ibland tänker jag att det är något Hammarskt över det. vad tänker du? och kommentera inte tillbaka här för jag går ju inte in igen och kollar.

och så tänkte jag på din tandställning häromdagen när jag låg i tandläkarstolen och njöt. har du pratat med t-läkarn om den?....

kärlek och sol

2012-10-13, 15:07:37

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: