experiment

Eftersom jag vet att pappa inte läser bloggen, kan jag skriva att det nu pågår ett
experiment för att göra hemmagjort nyponskalste vilket är en av hans favoriter.
Håll tummarna för att det blir bra!!!
 
 
Idag har det gått helt okej med plugget.
Ett tag var jag rejält ofokuserad, då kom ett litet bildkollage till istället.



Hur som helst, jag måste säga dagens: Gå upp till köket vid lunchtid och
mötas av Pilen som först säger att jag är snygg (det var hon som tipsat mig
om att jag skulle kunna ta och platta håret) och sen sa hon att på lördag ska
jag bli bjuden på goda saker när jag kommer hem hungrig efter bandymatchen
som inte börjar förrän 16.45 i Helgsingborg tror jag.
Jag undrar bara vad man gjort för att få ha det så bra.



Hjääälp, är det okej att lägga upp såhär mycket bilder på sig själv?!
Aja, nu är jag glad som på bilden, ska på mysigt kalas hos Erika.

/Smocki






Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: