vilken skön dag

Så skön söndag.
Trots att jag vaknade 7. Vad är det för fel på mig?
Jag fick just en så go mening i huvudet. "Vilken skön dag".
Anledningarna är många.
T.ex att jag gått runt i löpartights och mitt nya pannband hela dagen, det är så skönt.
T.ex. att jag har handlat och lagar både mat och så marmelad till den lilla syjuntan som
ska vara på mitt rum nästa vecka.
T.ex. att solen lyst nästan hela dagen och att jag tagit en promenad.
T.ex. att jag är nöjd med gårdagen. Jag sprang totalt 19,5 km. Några av kilometrarna med
Helena, så gjorde vi pannkakor med sylt och grädde. På kvällen träffade jag Johanna och Harriet.
T.ex. att Pilen kommer hem ikväll.
T.ex. att jag varit duktig och pluggat lite idag.




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: