stämpel

Mina kalkyler över framtiden som görs under cykelturerna till skolan är så
enkla och raka. Det är inte okej, tänker jag, när jag "kommer på mig själv".

Exempel. Stämpel.
Om ... så skulle det bli djupa diskussioner. Stormiga känslor. Det är på något
sätt nedlagt i mig. Det vore att följa den känslan.
Om ... så skulle det bli mycket skratt. Många pinsamma situationer. Jag skulle
lära mig många ord.
Om ... så skulle jag känna mig tryggast. Många härliga naturupplevelser.
Det närmaste Svensson som går att komma.

Som om jag själv kunde välja och vraka.

 
 

Kommentarer
Kristina

gissar... och tänker jämt när jag läser din blogg att "det där ska vi prata om nästa gång vi ses" och så hinner vi inte med det i den trevliga villan och vallan! puss

2012-11-13, 21:53:59

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: