roligt

Jag kommer nog inte träffa Nisse-Pistol och Bosse-Dynamit som
föreläsaren pratade om att hon varit försvarsadvokat för (Gubbligan
kallas de i media), men jag känner på mig att det kommer bli en
intressant vecka på Kalmar tingsrätt.

Jag glömde berätta om det mysiga besöket i ladugården igår,
mamma tog med mig på promenad, jag tyckte mörkret var läskigt,
men det var lätt värt det.

Och så en sista grej innan jag ska fika och sen ta bussen till Kalmar.
Duschade nyss, så himla skönt med en varm dusch. Men det var
inte det jag skulle säga utan att jag kom att tänka på att det verkligen
finns en hel värld bakom mina ögonlock. När jag blundar så kan
jag tänka och se en framtid. Att jag sen när jag öppnar ögonen
inte har en aning om vad jag vill egentligen, det får vara så.
 


 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: