nynnarkivet

14.50 (15 minuter sedan)
Hämtat usb-minnet hos Daniella, låser cykeln, några steg på gruset,
knappar in portkoden, nynnar... men vad nynnar jag på egentligen?
Linda Bentzing - Hur svårt kan det va.
Jag tycker det är så spännande, vart kom den ifrån, varför ploppade
den upp ur arkivet?
Nynnandet fortsatte, fingrande på köksbänken, funderingar kring varför
vissa tesilar fortfarande produceras, de har ju aldrig fungerat, medan jag
väntar på vattenkokaren.

En kopp te klar, nynnande tar jag mig till sällskapsrummet. Nu väntar en
stunds pluggande sedan ska jag träffa Erry. Promenad, hemmagjord
rödbetsfalafel och Lykke.

I natt drömde jag att jag råkade gå på bandyn idag, kom på efter halva
träningen att jag ju hade slutat. Nämen just det? Hur som helst, tanken
under dagen på att jag inte ska på träningen känns rätt. Puh.

Hejsvejs.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: