livstecken

Hej!
Mormor och morfar har inte internet, så när det kliar i fingrarna på kvällarna så
har jag inte tillgång till bloggen. Får därför nu skriva några rader på morgonen
innan jobbet/praktiken.

Igår började det och tingsrätten fick mig verkligen att känna mig välkommen.
 
Ett eget skrivbord, fast det roliga är att bakom min lapp står det typ
postrummet och bakom mitt skrivbord finns det ett sorteringsbord
för post som kommit in, men hur som helst, ändå välkomnande,
jag trivs bra här.

Som PB sa så kan Anny MacBeals eskapader börja nu. Det gjorde
det verkligen igår morse. Försvarsadvokaten dök inte upp och åklagaren
satt fört och muttrade, men så efter en stund sa han ändå "jag hoppas
inte det hänt något". En kvart senare kom beskedet att advokaten fått
hjärtinfarkt. Dramatik. Fast jag saknar ett par av figurerna frå serien och
var är allt dejtande och var är baren på kvällarna med bra musik?

Jag hinner verkligen inte skriva allt nu. Hoppas jag snart kommer intill igen.





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: