höjdpunkterna

Jag som tänkte när jag cyklade hem från Röda Korset-utbildningen
att dagens höjdpunkt var slutet av dagen och det jag planerat att göra.
Jag hade just bestämt mig för att inte läsa något mer utan bara njuta av
en påse godis och kolla på Ally McBeal (så jag vill att juristlivet skulle vara).

Men jag kom på att det fanns fler höjdpunkter. 2 telefonsamtal.
1. Flitte menade på att fastän han inte jobbar i kalmar, så kan vi
fika när jag ska praktisera där om två veckor, citat "om jag hade
jobbat i Polen hade jag kunnat vara i Kalmar vecka 47",
men rätt gött han han är i Ronneby.

2. Mormor, hennes röst är så vacker. Hon pratar så varsamt när
hon berättar att hon och morfar sitter och kollar på "Mitt i naturen",
tanken på att jag ska bo hos dom en vecka är verkligen goo.

Nu ska jag ägna mig åt höjdpunkten som jag nämnde först.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: