fort

Den här dagen har gått megafort.
Den började tidigt, jag tror jag sov oroligt pga. gårdagen för jag
vaknade halv 6. Fanns inte så mycket att göra vid den tiden så
jag pluggade en stund innan frukost. Sen föreläsning 8-12.
Hem, lunch. Tänkte plugga men kom inte så långt, körde ett
väldigt kort löppass med en del löpteknik sedan fika på stan
med Sofia och Erika innan vi gick på möte om utbytesstudier.
Jag inser nu att jag kan få nytta av mitt flit för uttagningen bygger
till stor del på betygen och att få en plats i USA känns inte helt
omöjligt, vi får väl se. Ansökan ska in den här månaden.
Direkt efter mötet tog jag bussen till Malmö för Kickoff med
Röda korset, det var mysigt. Passade förresten på att ringa
mamma på bussen, i helgen åker hon till Kenya, galet.

Nu är jag hemma igen och det blir inget skrivet om innebandy
som jag tänkt. Ska istället försöka att komma i säng så att jag
kan få läsa lite med gott samvete, och inte börja läsa vid 24
som igår.

Natti och krami.
 

Kommentarer
kristina

usa oh ja!

ql ql ql ql

2012-11-04, 12:27:17

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: