Förmiddag med mange

Idag har jag sprungit den längsta sträckan i mitt liv. 22,5 km med Magnus.
Det var en spännande erfarenhet med vackra öppna landskap (skåne).
Jag tror benen undrade vad jag höll på med, men dom ställde upp iallafall.
Mycket streching efteråt. Banan, mjölk, dusch, mat.
Sedan var det svårt att slita sig från köket. Mange visade en låt som han
tyckte passade löpturen med texten "Nothing's gonna stop us now" med
Starship.

Jag tyckte att Nala och Danneboy kunde ha den som inmarchlåt på deras bröllop.
Men de hade redan bestämt sig för en annan, själv lär det ta tid innan den dagen,
så varsågod, tips! Tänk bara inledningstexten..."Looking in your eyes, I see a paradise."

Nu ska jag ägna en stund åt vad dagen borde ägnas åt, det är ju inte helg än,
lite plugg, men rätt skönt i en soffa i sällskapsrummet.

Vi hörs!
13.46
 

Kommentarer
Kristina

DEN STARSHIPLÅTEN har jag sprungit, småhoppat och gjort allt möjligt till; LÖV!

2012-11-16, 17:22:55

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: