ska berätta

Imorgon: ska jag berätta mer om Valetta, Sliema, Bugibbá, tandlösa damer,
vänstertrafik, kulglass, morgondopp, offentligtoalett-besök samtidigt som
Gudrun Skyman, bilkaravantåg, stora kakteér med mera.

Nu: ska jag bara berätta om drömmen natten till idag och om vad jag gjort
ikväl/natt hemma i Sverige:

Natten till idag drömde jag om "min gamla flamma" som benämningen kommit
att bli på korridoren, även kallad lintotten på bloggen. hur som helst,
jag åkte tåg, hamnade lite fel, hamnade på ett släktkalas hos den gamla flamman...
han totalignorerade mig, passerade mig snabbt, från ytterdörr till sitt rum...
själv sattes jag på prov då jag skulle gå in i ett rum fullt med djur, bl.a. en farlig tiger.

Ikväll/natt har jag och Mangeboy kollat på en Jönssonligan-film. Så skön och osklyldig
humor det är i dom filmerna alltså. Så fanns det tårta i gemensamma kylen också, gott.

Imorgon ska jag undersöka vad jag har fått för uppgift på uppsatsskrivningen.

Fred! 01.10



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: