regntur

Igår var en kanonbra dag, det verkar som att svallvågor från Malta tagit sig hit.
Jag började med uppsatsuppgiften och sen på kvällen när Pilen skrivit sin tenta
åt vi, PB och Pontus vegetarisk tacos med Pilens hemmagjorda tortillasbröd, smaskens.
Jag var i köket i 4-5 timmar. Mat, glass och prat var det.

Svallvågorna håller ut, bra start idag med...
Jag känner mig hedrad som får springa med elitidrottaren (kanske han inte själv
kallar sig, men jag tycker 37 min och 9 sek på milen är riktigt bra jobbat) Mangeboy.
Den här morgonen började alltså med en joggingtur. Lite regn, men absolut ingen fara.
Vi sprang ca 1,1 mil.

Sen frukost och nu sitter jag i sällskapsrummet och har just skrivit klart inlägget om
Maltaresan. Ska snart gå och laga lunch, morotssoppa - länge sen!





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: