nu är jag glad

1. jag har haft en så bra dag!
2. han är inte snyggast i världen längre!

1:an:
- Började med att plugga lite, rätt ofokuserat, rätt mycket ringande och annat donande,
typ gjorde dagens pussel, Pilen som fått med mig på det...
- På eftermiddagen träffade jag Kaka, hon följde med mig och valde färg på shorts jag
tänkt köpa, det blev marinblå.
- Jag och PB hade planerat att laga potatis, lax och vitvinssås och Kakan var på så hon
kom på kvällen, supergott!! Sen fruktsallad och Let's Dance (tordag pga. hockey-VM)
- Kvällen avslutades med en kort kvällspromenad med Erika. Så nu måste jag duscha,
kanske packa lite annars bara lägga mig, får la se.

natti, natti.

förresten, hör om dagen planerade jag, Harriet, Johanna och Marcus var vi ska
vandra sista veckan i augusti, nu är det spikat: JOTUNHEIMEN!!! Detta ställe
jag tänkt så mycket på, härligt!!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: