lanat

Gårdagen var som ett enda långt lan, tror jag. Jag har aldrig lanat.
Men när jag lämnade edens lässal efter 12 h så kändes det som att
jag skelade. Lustigt vad tiden går fort. Vissa saker har fallit på plats,
och skatterättskänslan är bättre.
När jag kom hem kom jag på att det är var min tur att städa korridorsköket.
Jag kände hur mina planer på frisk luft höll på att försvinna, men pilen var
i köket, så då bad jag henne bestämma hur jag skulle göra...

Jag fick frisk luft och det var ett sjukt bra val av pilen. Jag drog på
löpartightsen, första gången sen lundaloppet, en mycket lugn joggingtur
vid 22-tiden genom stadsparken, den var väldigt vacker.

Plus att två låtar som spelades i mp3:n fick mig att le... (min musiksmak
har förändrats något)
Rihanna - You da one
Danny - Amazing


Något som fick mig att le idag var känslan av att ha lyckats somna om från
halv 7 till strax innan 7, jo, en får va gla för de lille hade man kunnat säga.

Sen blev jag glad nyss när jag såg en bild på en randig skjorta och en
spräcklig stickad väst över, det var inte så snyggt som jag hade tänkt,
härligt härligt.

Vi kanske hörs senare!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: