härliga tider

idag vaknade jag klockan 6.00 och kunde inte somna om,
tvingade mig själv att ligga kvar till 06.30 sen blev det bara för tråkigt.

Jag vågade inte känna efter riktigt, är jag snörvlig? osv. Inte förrän på
eftermiddagen på uppvärmningen inför Lundaloppet prövade jag orken.
Det kändes inte så illa som jag befarat... och när väl loppet satte igång
körde jag på och märkte efter ett par km att det skulle fungera, det ledde
till personligt rekord (finns bara en tid att jämföra med: förra årets
Lundalopp men ändå) jag är, rent ut sagt, mycket nöjd, 1 mil: 44 min 28 sek.



Nu kommer jag sova gott, efter en kväll med grillning och lite slappande
i soffan med hockey-VM på tv.

nattinattiiiii.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: