våffeldagen

Fett bra slut på den fina soldagen. Först jobbade jag och var, på jobbet,
ute i solen, underbart! På kvällen gjorde jag våfflor till korridorsfikat, som
tur var fick jag hjälp av Emma och Katarina... det blev så bra så!
Våfflorna gav mig lite sockerkick, så jag kom ut på en joggingtur, kändes så lätt,
bra discomusik i öronen också, så otroligt intetsägande texter, passar nog mig,
jag behöver inte hjälp på traven med att gräva ner mig i tankar och känslor...
bättre att känna det som att man flyger fram och nynna på typ "I I I I fell in love
with a DJ, I I I I fell in love tonight, I I I I want this music on replay, I I I I cause
it sounds so right"...Radio Killer - Don't let the music end

Godnatt


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: