uppåtkurva

Skön dag trots att jag inte somnade förrän 1 i natt och trots att jag vaknade
6 i morse och inte kunde somna om.
Efter frukosten lyckades jag plugga. Jag har haft lite svårt att motivera mig,
men idag var det riktigt roligt med skatterätt. På eftermiddaegn tog jag och
Erika en härlig promenad i vårsolen, jag trodde på tisha, men det var tyvärr
lite väl optimistiskt, det var kallt om armarna.
Efter att jag lagat mat cyklade både jag och PB bort till Erika, så gjorde vi
fruktsallad och kollade på "Våra vänner liv". Kvällen avslutades med att jag
målade mina naglar i vinrött, lånade nagellack av Erika. Det måste vara flera
år sedan sist, det märktes också, det blev inte alls så bra haha... så nu, 1 h
senare har jag stått och skrubbat bort alltind, tur att jag har borttagningsmedel.

Tjihu och godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: