korta

kasten jag lärt mig leva med...försvaret uppställt.
och här får alla världar rum.

alternativa blogginläggslåtar:
Oskar Lindwall - No such thing, ikväll live, ännu bättre!
Moa Lignell - When I held you, kliva av tåget i Lund för flera dagar sen.
Hagsätra sport - Idag kommer aldrig mer, bilen 1.28, någon ringde P4vaken, jag lät den vara
på och det lät tillslut bättre, som något jag skulle kunna gillar på allvar faktiskt, och så var det
ju Strömstedt och Andreas Johnson som låg bakom låten.

några korta ur livet, kanske allt hände idag, ja det gjorde det.
- Underbara skog, underbara kära sol, björken, marken, inhängnaden, hycklinge hage.

- "Så det är såhär det ska vara, påsk, jul, andra högtider, jag förstår inte, jag kan inte tänka
mig in i situationen riktigt, jag har inte äns levt så länge som det pågått, men ändå ser jag
någon annans vägskäl > välj inte bitterheten, välj livet, så som det bjuder dig, i den mån
det går."
- för stora ord

- ett äpple, mjukt och skrynligt, men jag åt det ändå. Vred om bilnyckeln. Väl framme sa jag
som det var, det kunde gott få komma fram. Det var skönt att förklara.

- senare står jag i jeans, blus utan armar i en stor lokal och funderar på varför jag just kännt
efter om mina läppar var torra eller inte.

- lång kram, kort

- nattmat, tacos med Stina, Amanda och Lelle, så mysigt, tända ljus och prat. Sedan åt vi
efterrätt som jag och Stina gjort.

-

-

-

godnatt


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: