otydligt

är det okej att störa sig på det där viset?
sväljer, tänker, ser mig omrking, tänker igen. vad gör jag här?

hur som helst en helt annan värld, jag inser att det finns människor som är
lika snygga, lika konstiga och det är skönt. jag kan till och med tänka att mötet
innan gjort att jag nu vet hur jag ska hantera det. lugnt och sansat, även om jag
såklart gör snedsteg, kokar ihop idéer, det händer inte och jag vet att det inte
får hända. förvirringen ligger som en dimma över allt.

ursäkta den otydliga inledningen på inlägget, men jag kunde inte komma igång
att skriva om jag inte fick skriva precis vad jag tänker utan att förklara någonting alls.

här kommer den tydliga och korta delen:
nu har jag packat väskan, borstat tänderna.
Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: