oj oj


hjälp vad jag är trött nu, det har varit en lång dag, såhär:

vaknade (minns inte riktigt när) kanske halv 8, drog upp rullgardinen, inte ett moln!!
tog en kort morgonpromenad, sedan frukost och så pluggade jag 1 h.
sen stack jag till Erika, vi hade tänkt oss en utflykt, men så hade hon punka, vi kollade
3 mataffärer (inga cykelaffärer öppna en söndag) men det fanns inga slangar att köpa,
vi försökte laga med "cykel-plåster" men misslyckades, ett par timmar senare gav vi upp,
hon fick låna en cykel av en av mina korridorare, härligt!
Så cyklade vi till stället där jag tagit denna bilden, Dalby Söderskog, en nationalpark!
fast så grönt var det inte nu...hur som helst, en härlig utflykt med bokskog och matsäck...

väl hemma var det plugg som gällde... det är väl där jag är nu typ... klockan är 21.37
och jag orkar inte mer. tenta på fredag, jag har inte lagt upp en särskilt bra plan,
ska jobba både måndag och onsdag, på tisdag har vi temaredovisning så då blir det
svårt att tentaplugga. gahhh.
hur som helst, jag prioriterar utflykter framför perfekt resultat på tentan och det är
helt rätt tycker jag. däremot så brister orken lite i att ringa nära och kära.. det är tråkigt,
jag hoppas på bättring efter fredag..

jag sitter i sällskapsrummet på Larran, men ska nu gå förbi köket, ta ett par vindruvor
och sen gå till sängen ögonaböj!!

Godnatt!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: