igen och igen

hej träningsdagboken!
Idag har jag cyklat över 2 mil.
Shoppat halva dagen, och
Sprungit ca 1 mil.

hej dagboken!
Idag har jag jobbat, cykel dit och hem. Vi gjorde ett besök på ett stort shoppingställe.
Faktum är att jag hittade två saker jag letat efter länge... en pjamas jag kan ha på mig
i korridorsköket och ett par nya joggingskor...



Väl hemma upptäckte jag dock att det fattades en halv storlek när jag använde lite
tjockare strumpor, så då fick jag cykla till ett annat stort shoppingställe och byta från
36 till 36,5, jag ville ju så gärna ha dom nya när jag och Helena skulle springa idag.
Stack direkt till henne, var lite sen. Vi sprang 9,8 km, det var jobbigt efter allt cyklande
och shoppande. Hur som helst, apgo känsla i kroppen efteråt.

Sen hem, åt mat, sedan duschade jag (var för hungrig för att göra det i rätt ordning,
korridorarna har nog vant sig, jag bor nästan i mina träningskläder, dom är så sköna).
Efter duschen hade jag äntligen en pjamas att ta på mig, skönt att slippa ta på sig
vanliga kläder för att gå ut i köket igen.
Vi var några som tittade på primeiäravsnittet av Let's Dance, gillar det programmet!!
Åt guacamole och morötter, mums....

Jag har haft en bra dag och har en mysig helg att se fram emot känner jag.
Imorgon troligtvis kallbadhuset i Malmö med Johanna, och på söndag baka
bullar med Erika och Karolina....

Hoppas du får en bra helg du med!
Nattinatti!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: