fortsättningen

jag hoppar rakt in på vad jag inte hann slutföra i förra inlägget.

I ett kök med två spisar, 5 kylskåp, en kökssoffa och mycket mer.
Där står hon 1, lutad mot diskbänken i löpartights och vindjacka.
Där står hon 2, skär päronbitar i jeans och t-shirt.
Där står han, pratar i svart byxor och randig skjorta.
Vad dom kommer fram till? Kanske inte så mycket, ett konstaterande:
oftast är killen längre än tjejen i ett förhållande. Utifrån detta kommer
ett antal frågor upp. Hon 1 är kort. Hon 2 är lång, han är mitt i mellan.
Som jag skrev, ett antal frågor hann diskuteras. En slutlig fråga var: Bra längd?
Men det starkaste minnet är nu glorifieringen av den gamla flamman och det
självklara svaret......
- Hur lång var din gamla flamma då? (han)
- Ja du, bra fråga, jag vet faktiskt inte, men han var perfekt, ja det var han. (hon 1)

äsch.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: