en kort

hej hej hej dagboken!
Idag har jag haft en mycket bra dag. Trots en lite trög start. Gick upp 06.40, var ute
i köket 06.45, satte då igång att koka ägg, vilket tog 25 minuter, det visade sig att
jag satt plattan på ettan. Jag hann ändå med min uppladdning som består av en
Helen Sjöholm-låt och vila i sängen, sedan stressade jag iväg till Erika, vi cyklade
till tentan.
Fullt skrivande från 8-12, hann under tiden också slänga i mig lite fruktsallad, vilket
jag ätit varje tenta, alltså ett måste nu för tiden. Efteråt köpte jag och Erika vindruvor,
nötter och torkad frukt sedan cyklade vi till botaniska trädgården och njöt av solen på
en filt. Jag kände mig fri som en fågel.
Ett par timmar senare städade jag rummet, något som var välbehövligt. Sedan promenad
med Daniella och så på kvällen tentatacos hos hennes med 4 tjejer till. Mysigt. Fast samtidigt
skulle jag bestämma mig för Malta-resan, det blev mycket smsande. Jag kollade skolschemat
och såg att vi har tenta den fredagen vi isåfall ska åka, perfekt tänkte jag. Men så, dumt nog
är tentan till 18.00. Flyget går 19.20. Jag trodde då att vi skulle flyga från Köpenhamn. Höll lite
sms konversation med både pilen, magnus och Daniel. Kom fram till att ekvationen inte skulle
gå ihop.
Men när jag vid 24-tiden kom hem till korridoren och pratade med Magnus fick jag höra att
flyget går från Malmös flygplats, det kommer att gå att lösa, sista utvägen är taxi. Alltså, jag
ska till Malta 11 maj, fredag hemma igen måndag kväll. Galet. När det var bestämt blev det lite
mini-DK i köket med Pilen och Magnus.

Jag vill också skriva om något helt annat. Något som jag tänkt skriva för ett par dagar sen.
Men jag tar det i ett eget inlägg.





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: