drömresmål, lista

om ett par

hur skulle det sett ut?

åh, den här låten gillar jag...Gotye - Somebody that I used to know
den har jag ofta på hjärnan nu för tiden.

drömresemål, lista:
1. Någon av desa grekiska öar: Andros, Folegrandos, Santorini, Amorgos
I sydsvenskan har jag läst om dessa, där betysattes dom efter kriterier som
bad, varnvänlighet, vandring, avskildhet, romantiskt... ni kan ju gissa vilken
jag fokuserade på, eller okej, på samtliga hade vandring högt betyg. Hade varit
så fint att bo på ett hostel och göra dagsvandringar, äta grekisk mat, bada....
2. USA! Kan tänka mig egentligen var som helst, kanske New York, jag har
aldrig varit i USA, och just nu är det sjuka priser, typ 4000 kr tur och retur.

Annars tänker jag mig att jag gärna reser i Sverige, ev. Norge, vandring.

Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: