allt

En dag då allt drar åt samma håll, det sinnena stöter på omvandlas så att ja,
allt drar åt samma håll. Men ge mig ett par dagar, lite mer sömn och så kan det få avta.
Känslan i magen som var samma som i skogen "det finns ingen annan stans jag hellre
skulle vilja vara just nu" var som uppgjord med tanken, inte kunde jag stå emot, det fick
bara ligga där i bakhuvudet, men som sagt, ge mig ett par dagar, lite mer sömn och så kan
det få avta.  Nu valde jag det själv och då känns det såhär, tänk om det inte var jag som valde..
tänk om en lång tid skulle gå och att jag skulle vaggas in i något en tid för att sedan...
Allt kan aldrig bli sagt.

nu till vad jag borde fokusera på, en bra helg har jag haft:
Lördagen har jag redan berättat om tror jag, på söndagen träffade jag Matilda, hon
kom och åt frukost sen åkte vi ut till Möckhult.
Vilket fint väder det varit, jag är till och med lite bränd i ansiktet, trots att jag smörjt med solkräm,
solfaktor 30 hah..

denna måndag har jag rest, tränat, funderat, ja dagen då allt drog åt samma håll var det ja.


även här

Nu ska jag dra på DK i köket (dagboksklubb).
Godnatt.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: