det fortsätter

känslan av frihet är så bra. två dagar har jag njutit. Det betyder inte att inte göra
någonting, jag har jobbat lite, på mitt sätt, men också träffat vänner. Här får du läsa:

Måndag: Jag åkte med mamma in till stan, hon börjar 7. Så gick jag hem till
barndomshuset. Gick igenom skrivbordslådor och hittade en del intressanta saker.
Sedan cyklade jag till Matilda. Vi lagade mat...



Sedan skulle Tintin på jobbfest, jag slängde mig i sängen och hon prövade
kläder...



Tisdag: Tisdagens och många andra dagars bästa låt, den spelades på
radion när jag satte igång med förmiddagens projekt... First Aid Kit - Blue.
LYSSNAAA



Fönstermålning, något jag aldrig prövat förut.

Man ska tydligen vara rätt snygg när man ägnar sig åt det också, det är
ju bra, snygg vill man vaaa...



Det finns fler snygga bilder, med ännu mer pose, men kanske ska jag
spara på det... kan dyka upp senare i sommar kanske hehe...

På eftermiddagen kom Stina och Matilda hit, vi började pussla på ett pussel
jag så många gånger kollat på och tänkt att nej inte nu, jag har inte tid...
Det baserat på att jag kan fastna i pussel, som den gången jag kom hem från
en kompis runt 9 på kvällen, satte mig och pusslade och nästa gång jag kollade
på klockan var den 5 på morgonen... hur som helst...
Kungafamiljen på, det är jättefint...



På kvällen träffades jag och Stina igen, på folkets park var det en barncancergala.
Det kändes så fint, mycket folk. Bra grej Oskarshamn!!
Sen åt vi rabarberpaj hemma hos Stina och spelade plump med hennes föräldrar,
mycket gott och roligt.

Onsdag: Jaha, nu sitter jag här, i samma kläder som på bilden ovan och har själv
hunnit lyssna på blogginläggslåten 6-7 gånger under skrivandets stund. Är rädd
att den snart blir "grå" så jag inte kan lyssna fler gånger på spotify.. uh..

Nu ska jag ställa undan frukostdisken, gröt och ägg har jag ätit och ska gå en
trappa upp och fortsätta med fönsterfixet, det är mer än man tror, skrapa, sandpappra,
tvätta, spackla, kitta, olja, grundmåla, måla och så måla igen... du hör, det kommer ta
lång tid, men i eftermiddag kommer Jona hit och hjälper till med...

Hoppas du får en fin nationaldag!
Förresten, igår fick jag reda på senaste tentan, toppbetyg, kabomh!

Hörs!









Kommentarer
kristina

vilket vackert foto på barndomsvyn, huset mittemot. där knarklangarn bodde med vattensäng. där zandra bodde. där alla hundarna och fina digreus bodde.

2012-06-06, 18:38:30

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: