utomshusrekord

Förra veckan tror jag att jag slog personligt utomhusrekord.
Måndag till fredag, 7-16 minus 1 timmas lunch.
Lägg där till blåbärsplockning och jogging efter jobbet.
Helgen inleddes med längsta badet för den här sommaren, jag och Alexander
cyklade till Gösjön. Det gick att vara i, kanske för att det var så kallt i luften.
På lördagen cyklade vi som jag skrivit 5 mil, ute från typ 9.30 till 17.
Bråbo var vackert med gärdsgårdar, ängar, grusvägar och betesdjur.
På söndagen avslutades rekordveckan med en heldag på Öland. Jag och mamma
tog med oss cyklarna på Ölandsfärjan 8.00 och var tillbaka på fastlandet igen 19.30.
Vägen norrut från byxelkrok, jag säger bara det, vilken väg, helt omsluten av blommor
och så utsikt över havet.

Jag är nöjd.
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: