ljuva sommarlov

Det måste vara för att jag är så van vid att jobba som jag njuter extra mycket.
Att vara såhär mycket ledig och att tacka nej när nya jobberbjudanden dyker upp
mitt i sommaren, helt rätt!
Men på måndag är det ändå dags för sommarens planerade jobb, 3 veckor på
tekniska kontoret. Jag hade lätt kunnat vara ledig istället haha, men men gutt att
det är utomhus!

Idag har jag fortsatt sortera mig igenom mitt liv, det är alltifrån tidningsutklipp där
jag i en liten textruta hälsas välkommen till livet, 1989, till lappar från mellanstadievänner
"Du är BÄÄÄST", "Du är rolig, kan vi leka imorgon", "Är du kär i Johan?"....

På eftermiddagen åkte jag in till stan för att spela fotboll med Stefan, Jocke, El medin och
Wixenius. Det blev pricken eftersom 3 mot 2 kändes sådär. Men alltså målen var nog lite
för små och vi kanske inte så bra, det tog 1,5 h haha. Efter ytterligare en omgång, som blev
kortare med nya regler, så drog vi till Havslätt och fikade.

Mycket skratt. Det känns så härligt i magen.
Jag är trött i benen vilket inte är så bra egentligen för imorgon ska jag springa ett
lopp för 3:e gången i mitt liv. Men jag kanske kan sova bort det. Det var svårt att
hålla tillbaka springandet med löpargruppen igår, det är så roligt!

Förresten, det var länge sen jag och PB pratade om önskemål på en framtida. Men
de senaste dagarna har jag nog nästan kommit fram till att jag bara har en önskan kvar
på listan...friluftsintresse. Inte något överdrivet så det måste vara varje dag, men ändå
engagemang och egna initiativ. Så låter det nu haha.

och förresten, internet har kommit tillbaka till landet, så nu blir det fler uppdateringar.
Hoppas verkligen åskan håller sig undan!
 
 Musiken längs den kurviga vägen hem, Linnea Henriksson - Lyckligare nu.
 Hennes första hit är verkligen go med, Alice.
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: