julihelg

Tänk så länge vi känt varandra. Dagis.

Åhhhh idag ringde Pilen och PB, de hade klimatkrigarmöte i Göteborg.

Helgen har varit bra på många sätt.
Tältade fredag till lördag, tur med vädret. Jag och Tintin gick runt Eckern
på lördagen. Jag besegrade lite rädsla när jag badade själv och simmade
ut en bit, trots att jag är rädd för djupet och fiskar. Sen på kvällen åkte jag
och pappa ut till havet och paddlade kajak, vackert! Då var jag i rätt länge
i vattnet med!

Idag har jag, jona och mamma gått en bit på ostkustleden, pappa släppte
av oss i Götehult och så gick vi till Mörtfors dit han fått köra bilen, sedan
firade vi faktiskt min kommande födelsedag lite med att äta på pensionatet
där. Sen enligt min önskan kom vi hem lagom till OS-handboll,
Sverige - Tunisien.

Jag har en del jobbiga saker med som hänt, men jag sparar det till ett annat
inlägg.

Nattinatti!!!!!
 
ps. nu är det ett sånt där intressant möte igen, utan visitkort. fin känsla. ds.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: