han i mitt liv

lite olika han i mitt liv, det är så.

Han: Jag vet vad han helst hade velat göra, men jag sa inget om det.

Han: Vem är han? Ibland undrar jag så mycket att det snurrar i huvudet eller blir
svart. Konstigt att jag kan fråga mig det. Jag borde veta. Men jag tror inte han själv
gör det heller. Många jobbiga stunder jag helst varit utan.

Han: Det var länge sen. Jag undrar. Men inte tillräckligt för att ta reda på verkar
det som.

Han: Jag ska nog se till att vi ses den här sommaren för det vill jag gärna.

Jag har kommit på att jag inte bara får låtar på hjärnan utan även ord. På jobbet så
dyker ordet upp med jämna mellanrum, så bara "sägs" det i huvudet..en dag var det
bandnamnet "rise against the machine", jag har ingen aning om deras musik, men
bandnamnet rabblades en hel dag i huvudet, en annan dag var det "kåvepenin", jag
vet ingenting mer än att det är något läkemedel. Men jag googlade det nyss och det
är tydligen ett penicillin mot t.ex. infektion i luftvägarna..
VAD ÄR DET OM typ. Att ha ett ord på hjärnan.

Så var det något mer jag ville skriva ikväll tror jag, men vad var det...
JO, men fotbollen igår. Det var gutt. Jag blev helt skrattig av att springa omkring där.
Efter ett par avhopp blev vi tillslut: Jocke, Stefan, Larsson, Simon, Wix och så Anna som
hejarklack.
Tre mot tre med flygande målvakt. Precis när motståndarna slog in segrarmålet så började
regnet ösa ner. Under ett träd konstaterade vi att det inte var läge för grillning. Snabbmat
hemma hos Simon.



 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: