vi

Vi har hunnit med så mycket. Malmö hos syster. Min mamma och bror kom!
Vi gick på bio, Love during wartime, om kärlek och Israel-Palestina-konflikten,
när dokumentären var slut kom de som varit med i filmen och regissören, häftigt!
Vi var på teater, Prins Charles Känsla, andra gången jag såg den, så galet braaaa.
Vi åt på restaurang.
Vi delade på oss, mina syskon åkte till IKEA medan jag och mamma yrade runt i Malmö,
Vi hittade de 2 biblioteken vi letade efter, mumma!
Vi åt superfrukostar.
Vi monterade en soffa (eller jag hjälpte inte till, men jag gjorde iallafall gröt samtidigt).

alla borde se Prins Charles Känsla.



Kommentarer
cookie

<3

2012-01-30, 12:51:13
Johanna

Skönt att vara VI, ju. Viktigt. Fint beskrivet Annika.

2012-01-30, 16:24:09
annikasiri

Tack Johanna! :)

2012-01-31, 23:05:59

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: