tre kvällar

Tim Christensen - As I let you in

tre kvällar den här veckan:
tisdagkväll. Jag fastnade i köket med SG i 1,5 h. Jag var knappast drivande,
men vi pratade Sverige och ekonomisk historia från 70-talet och fram till idag.
Det låter kanske torrt, men det blir det inte när man kan ställa nästan vilken
fråga som helst och alltid får ett svar.
onsdagkväll. såå rolig innebandyträning och sen julgransplundring med korridoren,
vilket också blev en rekordsnabb fest, 25 min. Allt julpynt borta, fast på mitt rum
har jag kvar adventsljusstaken, tar bort den på söndag. Sen dansade vi genom
hela Larran. "Nu är det jul igen och nu är det jul igen..."
torsdagkväll. Malmö. Röda Korset. Lugn kväll där så jag kunde åka hem tidigare.


Det här skulle kvinna/man kunna tro var en kväll, jag har ju trots allt mammas
pjamas på mig, men det är snarare lunchtid. Det fanns inte tid att byta om när
jag pysslade med Emma julklapp några dagar efter julafton.
Vi smsade lite idag. Konstaterade att båda saknade musiken tillsammans. Jag kan
känna det ännu mer nu när jag tänker mer att jag vill spela för nuet och inte alls
med tanke på någon annans öron. Det är inte för sent, men det skulle krävas ny
prioritering. Får se.

Nu ska jag läsa "Stolthet och fördom", boken har legat länge på nattdukbordet,
halvvägs har jag kommit iallafall. Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: