så får det bli

ikväll ska jag blogga, jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska skriva om,
men igår blev jag inspirerad något jag själv skrivit... om man får skriva så,
vad säger jantelagen? jag hittar den inte i lagboken...
Hur som helst jag har olika kategorier på inläggen och de flesta hamnar i kategorin
"vardag" men jag klickade på "människomöten" och tänkte att det var länge sen jag
skrev på det sättet...

Jag har jobbat idag, mycket trevligt, nu ska jag till Erika, vi ska ta en powerwalk
promenad, sen tänkte vi kolla på Lykke, säsong 2 startar ikväll, tyvärr bara på danska,
men vi ska ge det en chans iallafall.. och så sak vi prova att göra rotfruktschips.
Men när jag kommer hem senare ikväll så ska jag skriva...


Gårdagens blus på Magnus examensfest.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: