magiska

denna magiska röst...
Laleh - Ängelns i rummet

shit jag borde sova ju. 22.51

23.06 men just nu hittar jag roligare saker att göra.. pyssel på rummet.
men snart jag kryper ner i sängen, läser en bok och blir trött.

Söndag, jag vaknade ur drömmar som jag inte längre minns, utvilad när jag vaknade,
i alla fall inget knivdrama som igårmorse innan tentan.
Innebandymatch, jag hade så gärna vunnit, vi kämpade tappert på slutet men matchen
slutade 5-4. Ovanligt beteende från min sida, lättretad, en och annan eftersläng, ett extra
tryck här och där...inte okej egentligen, men de gjorde så onödiga saker, drog och slet, gahh.
Efter matchen satt jag i seket på herrarnas match. Hungern smög sig på, vad kunde passa
bättre än detta sms medan jag satt och tryckte på start och stopp på matchklockan
"Söndagsmiddag ikväll om du är intresserad? Kram". Så efter matchen cyklade jag hem till
Daniella, god mat!

Kvällen avslutades med första gruppspelsmatchen handbolls-EM. Åhh vad jag gillar!!
Imorgon börjar termin 4 på juristprogrammet.

Det var nog det jag ville ha sagt.
Godnatt och sånt där! 23.23


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: