lugnt

några saker om tentaplugget:

- Sen förra tentan har jag lovat mig själv att vara chill, eftersom det gick bra på
den utan att jag pluggade extreemt mycket. Jag sagt åt mig själv att inte oroa mig...

- Faktiskt, utan att fundera så mycket, just när det gäller inför tentorna jag har skrivit
så har jag alltid bett Gud om hjälp. Tänk om han finns, då stör han sig nog, eftersom jag
kommer så fort det är tentadags. Vad jag minns så bad jag förut även när jag skulle börja
gymnasiet och så varje år i slutet av sommarlovet inför ett nytt år... ojoj.

- Om jag lyckas på tentan på lördag (om en vecka) så ska jag köpa en present till mig själv,
en diktafon, så jag kan spela in föreläsningarna. Nu har jag fått inspelningar av Daniella,
det är verkligen skitbra!

Första grejen tycker jag fungerar bra haha, jag pluggar inte mer än vanligt på ett sätt,
även om det blir rätt sent på kvällen ibland, men det är bara för att jag inte kommer upp
på morgonen och för att jag ofta vill ta en promenad, äta frukost lugnt bla bla...
och t.ex. igår kom Johanna och Harriet hit, jag bjöd på lite mat och de var här hela kvällen
så då blev det inget tentaplugg. Men lätt värt!!
och t.ex. ikväll kollade jag på "På spåret" med några på korridoren... heh

Nu tillbaka till vad jag pysslade med, mitt i ett Downtown abbey-avsnitt.
Godnatt!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: