den föregångna natten

Det var viktigt att somna igår eftersom jag började 08.15 idag, men jag vrider och vände
på mig från 23.30, jag har lagt ner boken som jag inte rört på flera veckor men just
igårkväll läste lite i.
Vid 01.08 så ringer mobilen, jag är halvt borta, men svarar, jag hör utomhusljud,
kanske på promenad, kanske mobilen i fickan, kanske är "Annika" först på telefonlistan.
Jag måste ha sovit såklart, men det känns som en sekund senare när jag kollar på klockan,
då är den 04.30, suck, konstig natt. När alarmet ringde var det ändå förvånansvärt lätt att
komma upp.

Skoldagen varvades med matpauser, datorpaus, ringa om sommarjobb i kalmar,
det kommer inte bli lätt. Det verkar som att bostad, som jag trodde skulle vara svårt,
tvärt om är det lätta. Vi får väl se, men än ger jag mig inte. Synd bara att inte vara
på plats.

Kvällen: 2012 års första innebandyträning, handlade mat, men keson var slut i mataffären,
hem, duschade apfort, sen spelade jag, emma, pilen, Magnus och Daniel spel.

Det här med att vända rätt på dygnet är sannerligen inte lätt, inte logiskt så att
efter en natt med lite sömn och upp tidigt så somnar man/kvinna tidigt kvällen
efter, nu är sketan klockan 00.28, det är dags, men känner mig inte äns trött.
Så vad gör man då?

Vill berätta att jag egentligen inte gillar musik av Melissa Horn, men...den här är fin nu..
Melissa Horn - En famn för mig


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: