åh dagboksklubben

ikväll var första dagboksklubben för år 2012, så mysigt...
två nya som köpt dagbok på korridoren också.

jag klev rätt in i köket till dagboksklubben när jag kom hem från Erika. Vi hade tagit
en powerwalk och så ätit macka, skorpor och druckit te, kollat på "Våra vänner liv"
en av mina absoluta favoritserier. Så kul att träffa Erika igen!

imorgon har jag första schemalagd grejen på länge, redan klockan 8, jag som
sovit till 10-11 ibland senaste veckan, har varit omöjligt att få ordning på tiden,
men nu är det alltså dags.

Pepp på sista veckan innan tentan, ska bli så skönt att börja på nytt.

lalala...


Kommentarer
Danny

Ja, det var najs med Dagboksklubb igen! Kommer jag missa nu i 12 veckor..får sitta och slita i min ensamhet, kanske kan vara med över länk hehe ;)

2012-01-11, 23:21:09
annikasiri

åh tråkigt, men kanske skype på någons smarttelefon.. hehe, vi vill ju höra vad du gör om dagarna! /Annika

2012-01-12, 08:15:11

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: