fyra saker

En dag med mest plugg. Igår, idag och 10 dagar till. Sen är det tentadags.
Press, men de 10 dagar som jag var ledig över jul har varit så sköna att jag
lever lite på dom fortfarande.

Fast det finns fina stunder nu med...
- Plugget är rätt intressant så länge inte paniken kryper fram i kroppen.
- Vid 18-tiden blev jag och andra korridorare bjudna på supergott ostfika.


- När jag kom upp från sällskapsrummet kom Katarina glad ut från sin rum
och sa att det var dags för filmvisning. Daniel hade lagt upp filmen om...

Min medverkan är liten, men jag har trots det kanske på ett sätt en av huvudrollerna.
Det bygger på en sann historia, men jag kan tycka att sanningen på slutet skulle kunna
få en bättre förklaring.

Trevlig filmstund.
Nu ska jag ägna mig åt ännu en ljusglimt, den som faktiskt var planerad...
se på Downtown Abbey, känns som att tanken på det under hela dagen håller humöret
uppe hahah...

Godnatt


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: