vad får plats

jag vet inte var jag ska börja, det kanske är lättast att skriva lite möten...
1. ica-kassörskan blev irriterad på mig när jag frågade för andra gången om extrapriset
på kycklingen "gått in", men hon svarade ju inte första gången...jag försökte avsluta
trevligt, men jag vet inte vad hon tänkte på, kanske hade det hänt något som jag inte
har någon aning om...
2. ett stort leende av en kvinna i medelåldern och en gest som sa "cykla du före så går
jag över gatan efter dig", jag kunde riktigt förstå vad som fick henne att le så stort, men
det smittade av sig, och den sista biten hem började nog nynna på den här låten...
Lady Gaga - Born this way.

igår när jag och Erika tog en långpromenad såg vi snödroppar! Solen lyste! Så härligt.
Idag däremot snöade det, trist. Men det vänder säkert snart igen.

har haft en bra dag.
hoppas du också haft det.






Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: