på väg

Tomas Andersson Wij - Jag är på väg till dig, 2012
Jag fick Wij-fnatt och la fler låtar på blogginläggslistan.

Helgen som varit. att vara.
Fredag.
Plugg: bra tid.
Träning: Innebandy - småmål, Mange m.fl. Väldigt roligt.
Mys: film på korridoren, skitbra, 500 days of Summer

Lördag.
Träning: Nordic Military Training, prova på igen. Så kul!
Mys: mamma kom till Malmö, det blev lite amerikanskt tema för kvällen, hamburgare,
men inte från snabbkedja utan restaurang Tusen och 2, så hade vi köpt chips, morötter
och dipp till film, men det blev inte så mycket med det eftersom hamburgarna var så
mättande, men film kollade vi på, 500 days of Summer - igen! Så bra var den att jag ville
att de andra skulle få se den, så jag såg igen helt enkelt.

Söndag:
Sömn: ca 10, 5 h, kände träningsvärken direkt när jag klev ur sängen.
Vi tog en morgonpromenad, sedan supergod brunch. Sen sa jag hejdå till mamma för hon
ska till Bangladesh idag, jag tror jag är mer nervös än henne.
Träning: bandymatch mot Malmö, vi förlorade men det kändes som en seger ändå,
det var roligt att spela.

Så klart döljer det sig mycket mer bakom helgen. Tankar och känslor som inte publiceras.
Att vara.

Godnatt!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: