ohärligt

13.30
hade jag skrivit med mellanslag dvs. o härligt hade det betytt något helt annat,
men nej jag menar ohärligt.
en kaoslektion, övning i miljörätt som påminner mig om gymnasielektioner,
kaos på så sätt att studenter pratar i mun på varandra, otydlig kommunikation. Studenter
som avslutar meningar/överröstar läraren. Jobbigt, oartigt. Förvirring vad gäller slutgiltigt
svar, eller vilka diskussioner som faktiskt är relevanta.
Det pågår faktiskt just nu, men jag tänkte jag kunde skriva lite här istället.
Vill helst bara dra hem och äta, jogga, sedan på kvällen middag hos Sofia och så lite
inflyttningsmys hos Karolina. Det är planerna.

Trevlig helg!

16.20
jogga hann jag inte med, biljett fredag 2 mars är beställd till Oskarshamn, har inte kunnat
kolla med mamma vad hon gör då för hon är ju i Bangladesh och pappa har jag inte hunnit
berätta det för än så jag vet inte något om hans planer, men efter ett visst telefonsamtal
idag kände jag att jag inte behövde fundera mer, jag ska hem den helgen, och så vet jag
ju att Stina ska hem med så det ska bli skoj!

Trevlig helg 2!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: