funderingar

Bakom knuten stod jag, om man nu kan kalla det knut när det är inomhus,
men det kändes så, jag öppnade ryggsäcken och stoppade ner 2 nylånade böcker,
sedan drog jag långsamt ihop dragkedjan igen, jag stannade upp lite, för i entrén
hörde jag två söta tanter prata om den lilla prinsessan, de pratade ungefär som om
någon av deras vänner fått ett nytt barnbarn, lika kärt. Det var så fint att höra på
"Det var då för väl att allt hade gått bra, och vad fint det var det här Daniel hade sagt
om att han nu hoppades att journalisterna skulle förstå att de ville vara lite ifred nu i
början precis som vilken familj som helst".


19 aug 2011

Jag funderar på att åka hit i början av sommaren, hade varit underbart,
gå till Ebbalo, äta flundra, läsa, gå på utedass.

Sen funderar jag på att åka hem nästa helg, Stina skulle hem då.
Jag tror det blir så, men fortfarande inte bestämt helt.

Ikväll har jag varit på röda korset, intensiv kväll, sedan hem lugn kvällspromenad
med Pontus och sen DK. Nu lite Ally McBeal sedan sova.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: